Ako môžete prestať volať na studené kontakty a nechať klientov nech
sa ozývajú sami?

Hovoria vám klienti:

“Nie, nemám záujem!”  

Alebo sú na vás nepríjemní?

Kladiete si otázku?

“Kde nájdem klientov? Komu zavolám? Podarí sa mi dnes predať?”

Veľmi dobre to poznám...

Sám dlhé roky predávam a viem, aké ťažké je predávať. Viem, čo sú to studené kontakty. Viem, aké to je, keď vám klient povie nie, nemám záujem.

Najhoršie je, keď sa vám vaši známi vyhýbajú, lebo si myslia, že ste agent s teplou vodou a nechápu, že im skutočne chcete pomôcť.

Oni proste nechápu vaše dobré úmysly.

Dnes to mám úplne inak

Rok 2017 je u nás s manželkou v znamení menej práce, viac peňazí a väčšieho odpočinku.

Predchádzjúce roky boli dovolenky vždy aj trocha pracovné. V tomto roku však na dovolenkách absolútne vypíname.

Veci nastavíme na automat a my si užívame relax.

Takto sme strávili mesačnú dovolenku na Filipínach, mesačnú dovolenku v Nepáli. Okrem toho sme ešte strávili mesačnú polopracovnú dovolenku v Thajsku.

Vďaka čomu sa mi to podarilo?

Dobrý deň, volám sa Martin Mažár a ešte v roku 2013 som pracoval ako šéf vzdelávania pre predajné zručnosti a životné produkty (poistné).

Podľa štatistík som patril medzi 20 % najlepšie zarábajúcich zamestnancov na Slovensku a môj plat sa hýbal v tisíckach eur.

Mal som však veľmi veľa stresu, veľké problémy s trávením, vysoký krvý tlak a srdcovú arytmiu.

Rozhodnutie, že chcem začať zarábať vďaka internetu padlo po srdcovom kolapse, ktorý som zažil deň pred plánovanou dovolenkou. Vtedy som si uvedomil, že musím svoj život zmeniť, ak nechcem o neho prísť.

Cca 2 týždne na to, som si stanovil termín odchodu z práce o 3 mesiace.  Ten sa mi však nepodarilo dodržať.

V práci som skončil až o ďalšie 4 mesiace (teda 7 mesiacov po mojom rozhodnutí).

Mal som pomalší rozbeh

Približne po 4 mesiacoch, od kedy som si založil web prišiel prvý príjem z neho. Ale nebol to nijako vysoký príjem.

Prvý mesačný príjem cez 1000 eur bol po 8 mesiacoch.

Dnes zarábam vďaka webu cez 100 000 eur ročne, s tým, že 3-6 mesiacov trávim cestovaním po svete.

Nezačínalo sa mi úplne najľahšie

Najťažšie bola pre mňa vytvorenie webovej stránky.

Ani za 3 dni sa mi nepodarilo naištalovať WordPress (to bolo v čase, keď to ešte nešlo tak ľahko ako dnes).

Všetky technické veci, ktoré súviseli s webom, boli pre mňa veľmi ťažké.

Druhá vec, s ktorou som sa bortil, bolo že som vôbec netušil ako zarábať z webu alebo čo robiť, aby som bol na webe úspešný.

Všetko to bolo pokus a omyl.

Urobil som strašne veľa chýb.

V tom čase, keď som začínal, neexistovali na Slovensku alebo v Čechách návody, ako si spraviť web, čo robiť - neboli takmer žiadne kurzy.

Takže som musel veľa skúšať a zisťovať čo funguje. Nemohol som odnikiaľ zobrať niečo čo inému fungovalo a začať to používať.

Preto som sa rozhodol, že sa podelím o svoje skúsenosti, aby ste aj vy nemuseli robiť všetko metódou pokus a omyl

Svoje vedomosti a skúsenosti, ktoré som nadobudol od roku 2011, som spracoval do jednotného systému - online kurzu Predaj Naruby.

Vďaka tomuto kurzu sa môžete prestať deptať negatívnymi reakciami klientov, keď im chcete pomôcť…

Budú vás sami žiadať o pomoc, o to aby ste im predali a ešte vám za to budú vďační. Budú vám volať sami a budú vás považovať za experta.

Nebudete musieť robiť studené telefonáty, ktoré nemáte radi.

Tento systém pomáha získavať klientov od nuly.

Fungovalo to nielen mne, ale aj iným…

Prvú verziu online kurzu Predaj Naruby som spustil už v roku 2014.

Od vtedy do neho vstúpilo už 351 ľudí.

Vždy som nadšený, keď sa so mnou podelia o svoje fantastické výsledky. Veď si to prečítajte sami:

Urobil som všetko, čo mi Martin povedal a spravil som aj také veci, ktorým som na začiatku nerozumel a nedávali mi zmysel hneď. Aj vďaka novej webovej stránke ma začalo kontaktovať niekoľko násobne viac klientov ako predtým. Za necelé 2 týždne som si spravil presnú štatistiku. Oslovilo ma 19 ľudí, ktorí chceli využiť moje služby. A to prebehli len 4 mesiace od jej spustenia. Dosiahol som to, o čom som sníval už od začiatku svojej kariéry. Klienti ma oslovujú sami a takto sa mi to naozaj veľmi páči.

Jaroslav IlekOblastný riaditeľ, Fincentrum

Jarovi web od spustenia priniesol za 15 mesiacov 50 000 euro.

Len si to predstavte, aké by to bolo, kedy  sa aj vám klienti ozývali sami? Páčilo by sa vám to? Chceli by ste, aby vás ľudia sami žiadali, aby ste im pomoholi?

Jara doplnil Peťo Čelko:

Vďaka kurzu sa mi veľké množstvo potenciálnych klientov ozýva samo. Z nich som získal 5 stálych klientov, ktorí mi platia každý mesiac a 13 jednorázových zákazok, bez toho, aby som ich aktívne oslovil. Predstavovalo to nárast príjmov zo 7800 eur za minulý rok na 12410 eur, za prvých 9 mesiacov tohto roku.

Peter Čelko

Páčilo by sa vám, keby vaše príjmy narástli na dvojnásobok? Čo by ste vďaka tomu mohli robiť? Trávili by ste viac času s rodinou, priateľmi alebo vašimi záľubami?

Možno si hovoríte, že toto všetko znie veľmi dobre, ale ako to dosiahnuť?

Čo ma vlastne kurz naučí?

Ďakujem veľmi pekne, že sa pýtate, je to veľmi dobrá otázka.

Čo vás online kurz naučí?

Online kurz Predaj Naruby Extra som neustále zdokonaľoval, na základe mojich najonvších vedomostí a skúseností.

Dnes môžete vstúpiť do jeho tretej -- najnovšej -- verzie.

Ukážem vám v ňom, ako postaviť web, ktorý je schopný predávať a potom ako na neho dotiahnuť tých správnych ľudí.

Poďme sa lepšie pozrieť na to, čo sa v kurze dozviete:

V prvom module vám prezradím, ktoré ziskové stratégie sám používam

  • Ukážeme si jednoduchý vzorec, vďaka ktorému fungujú ziskové weby (a ktoré položky sú pri tom dôležité)
  • Čo je najlepšia zisková aktivita, ktorá mi najviac pomohla zvýšiť príjmy?
  • Ako predísť aktivitám, ktoré neprinášajú zisky?
  • Čomu ľudia venujú najviac času a neprináša im to vyššie príjmy?
  • 3 nástroje, pomocou ktorých si môžete vybudovať primeraný web.
  • Čo je jedna vec, na ktorú by ste sa mali sústrediť viac ako na dizajn webu?
  • Prezradím vám stratégiu, ktorá zvyšuje príjmy webov 3-5x (a málokto ju robí)
  • Ktorá vec, sa dá pri celkovej stratégii nazvať “Peniaze na požiadanie”?
  • Najčastejší dôvod, prečo väčšina ľudí pravdepodobne nevyzerá ako expert v očiach návštevníkov ich webu
  • Vďaka čomu môžete vyzerať ako odborník?
  • Ako môžete najrýchlejšie spustiť váš web?
  • Na čo by ste mali myslieť, pred tým ako vytvoríte váš web?
  • Ako si vybrať a kúpiť správnu doménu pre váš web?
  • Ktoré 3 tipy domén sám používam?
  • Ako využiť psychológii klienta na webe, aby viac predával?
  • 5 základných otázok, z hľadiska psychológie predaja, aby ste predávali viac
  • Ako funguje predajná technika dotkni sa a predaj?
  • 4 spôsoby, ako môžete zistiť, ktoré problémy klienti riešia?
  • 3 nástroje, pomocou ktorých môžete zistiť, po čom vaši klienti túžia

V druhom module vám ukážem, ako premeniť web na stroj na kontakty

  • Odpoveď na otázku, čo je najväčšie bohatstvo obchodníka
  • Prečo väčšina ľudí skončí s obchodom?
  • 2 veci, ktoré zvyšujú hodnotu kontaktov
  • 4 kategórie, do ktorých môžeme rozdeliť kontakty
  • 4 fázy predajného procesu na webe
  • 4 nevyhnutné veci, pre získavanie klientov z webu
  • Ktoré 4 typy magnetov na potenciálnych klientov môžete umiestniť na váš web?
  • Na čo by ste si mali dať pozor, keď budete zbierať kontakty na klientov?
  • 3 typy ebookov, ktorými zaručene zabodujete
  • Čo je to ebook, na čo slúži a čím je charakteristický?
  • Aké sú vlastnosti účinného ebooku?
  • Aká je najčastejšia chyba, ktorú robia ľudia pri tvorbe ebooku?
  • Ktorá jedna vec  je najdôležitejšia pri tvorbe ebooku?
  • Konkrétne návody, krok po kroku, ako napísať 3 najúčinnejšie typy ebookov (a vytvoriť im nadpisy, ktoré pritiahnu najviac potenciálnych klientov)
  • Vzorce pomocou ktorých vytvoríte úderné nadpisy, bez toho, aby ste si lámali hlavu
  • 6 kroková štruktúra, ako napísať ebook, ktorý vybuduje dôveru vo vás a vaše podnikanie
  • Ako osloviť klientov, ktorí sú tesne pred nákupným rozhodnutím a obhájiť si cenu?
  • Ako si vytvoriť obálku ebooku, aj keď nie ste grafik, aby vyzeral lákavo, realisticky a získaval kontakty na vašich potenciálnych klientov?
  • Kam ne webe umiestniť ebook alebo magnet, aby ste získavali 2x viac kontaktov?
  • 5 tipov pre získanie väčšieho počtu e-mailov, bez ďalších investícií
  • 4 nevyhnutné veci, pre nastavenie automatu na kontakty, aby ste s tým nemuseli tráviť viac času ako je potrebné

V treťom module odhalíte, ako sa môžete predať pomocou webu.

  • Ktoré sú 4 podmienky úspešného predaja, bez ktorých od vás človek nikdy nekúpi?
  • 4 spôsoby, pomocou ktorých môžete vybudovať dôveru u vašich klientov
  • 5 spúšťačov dôvery, ktoré dokazujú, že ste experti
  • Kde na webe použiť spúšťače dôvery, aby vám ľudia začali dôverovať a kupovať od vás?
  • 3 prípady, kedy ľudia klikajú na stránke “o mne”
  • Ktoré 4 kroky by ste mali použiť na stránke o mne aby ste sa predali?
  • 3 princípy, kedy referencie najviac fungujú a kedy najviac pomáhajú k tomu, aby ste predávali
  • Aké referencie sú najviac dôveryhodné?
  • 2 jednoduché postupy, ako si pýtať referencie od klientov?

Vo štvrtom module sa spolu naučíme, ako prestať naháňať klientov a prirodzene ich priťahovať

  • Ako funguje priťahovanie klientov na web a ako to robia najnavštevovanejšie stránky na Slovensku?
  • Čo je kľúčové, pokiaľ chcete priťahovať ľudí na váš web?
  • Konkrétny príklad, ako tvoriť obsah, ktorý pritiahne potenciálnych klientov
  • 3 spôsoby, ako nájsť konkrétne témy, o ktorých by ste mali písať, aby ste pritiahli na web tých správnych ľudí
  • Najväčšia chyba, ktorú som urobil na začiatku, keď som začínal písať články (a ako sa jej môžete vyhnúť
  • Ako zistiť najlepšie články konkurencie pomocou Google, Facebooku a linkovacích služieb?
  • Prečo by vás mali zaujímať témy, ktoré sú menej vyhľadávané v Googli?
  • Čo rozhoduje o tom, či človek príde na váš web alebo nepríde na váš web? (a nie je to len kvalita vášho článku)
  • Ktorá je jedna z najjednoduchších vecí, ktorá rozhodne o tom, či ľudia prídu na váš web?
  • Ktoré princípy dobre fungujú v nadpisoch?
  • Prečo by ste mali mať rozdielne nadpisy pre Facebook a Google?Aké rozmery by mali mať obrázky pre Facebook, aby sa dobre zobrazili?
  • Čo je najdôležitejšie pri použití obrázkov?
  • Čo by ste mali urobiť v popise článkov (a čo nie), aby ste si náhodou nepoškodili?
  • Čo je nevyhnutné, aby si človek bol ochotný dočítať váš článok až do konca?
  • Ako docieliť, aby ste človeka, ktorý klikne na váš odkaz vtiahli do vášho článku?
  • Kde a prečo by ste mali umiestniť obrázok na začiatku vášho článku?
  • Prečo by ste dneska mali používať kratšie odstavce ako v minulosti?
  • Ako zachytiť pozornosť ľudí, keď len rýchlo pohľadom skenujú texty?
  • 2 techniky, ako sa dostať vyššie vo výsledkoch vyhľadávania s minimom námahy
  • Univerzálny návod, ako napísať článok, ktorý zaujme vašich potenciálnych klientov?

V piatom module si prejdeme, ako zmeniť web na najlepšieho predajcu.

  • 4 kroky, ako dosiahnuť, aby bol váš web najlepším obchodníkom
  • Ktorá jedna vec zvyšuje predaje?
  • Aký pomer by mal byť medzi predajnými a nepredajnými emailami?
  • Kedy je OK, že pošlete jeden mail týždenne a kedy je to až príliš veľa?
  • Ako často by ste mali posielať emaily?
  • Ako jednoducho písať poradenské emaily, aby ste s tým nezabíjali veľa času?
  • 3 časti, z ktorých by sa mal skladať každý dobrý email
  • Ako predávať viac (aj) pomocou poradenských emailov?
  • Aké sú 3 najväčšie chyby, ktorých sa ľudia dopúšťajú, keď si vytvoria web a začnú na neho písať články
  • Ktoré produkty ľudia kupujú na webe
  • Ako atraktívne popísať vašu službu, aby o ňu ľudia mali záujem?
  • Prečo by poradcovia mali predávať “služby” a nie produkty?
  • Ako opísať svoje služby, krok za krokom, aby ste zvýšili šancu, že predáte
  • Ako popisovať priebeh služby, aby to bolo pre ľudí lepšie pochopiteľné
  • Kedy by ste mali uviesť cenu? A čo by ste mali umiestniť za ňou?
  • Ako sa vyhnúť slovám, ktoré pôsobia v očiach klientov dráždivo?
  • Ako vyvolať pocit akútnosti
  • Ako napísať predajný text pri fyzických produktoch, aby ľudia mali väčšiu istotu a skorej si kúpili váš produkt?
  • Aké 2 najčastejšie chyby robia ľudia pri popise produktov v eshope
  • Ktoré informácie by ste mali zahrnúť, aby popisy produktov predávali?
  • Ako ľudia čítajú emaily a ako to použiť na to, aby ste zvýšili šancu, že ľudia prídu na váš web a nakúpia?
  • Na základe čoho sa ľudia rozhodujú, či si email prečítajú alebo nie?
  • Aký typy email fungujú na to, aby ste mali vyššiu otvorenosť emailov?
  • Ako nezničiť otvorenosť vašich emailov?

V šiestom module vás prevediem stratégiou, krok za krokom, ako promovať váš web

  • V čom spočíva tajomstvo vysokej návštevnosti?
  • Čo je kľúčom k zvyšovaniu návštevnosti?
  • 2 druhy návštevnosti, ktorú môžete získať na vašom webe?
  • 4 veci, ktoré by ste mali mať na mysli pred tým, ako sa rozhodnete platiť si za návštevnosť
  • Kedy by ste nemali kopírovať vašu konkurenciu?
  • Prečo vám nestačí len si urobiť web a potom nič nerobiť?
  • Ako používať 5 zdrojov návštevnosti, vďaka ktorým môžete pritiahnuť ľudí na váš web a potom im predávať?
  • Čo je veľmi dobrý a stabilný zdroj návštevnosti?
  • 10 stratégii, ako dostať klientov na váš web
  • Čo by ste mali urobiť prvé, keď spustíte váš web?
  • Čo je kľúčové, keď chcete optimalizovať váš web pre vyhľadávanie (SEO na Google)Ako stiahnuť návštevnosť z ložísk návštevnosti na internete na váš web?
  • Ako pri spustení webovej stránke dať vedieť, že máte web a využiť pri tom prácu svojich konkurentov a partnerov?
  • Ako získavať spätné odkazy na váš web a neplatiť za to?
  • Ako sa môžete podporovať s vašimi partnermi online
  • Zaujímavá stratégia pre ľudí, ktorí začínajú (aby si rýchlo vybudovali dobré meno)
  • 7 krokov, ako začať promovať web, hneď po spustení, aby ste na neho priviedli nových ľudí čo najskôr
  • 3 veci, na ktoré by ste si mali dať pozor pri zaradení sa do katalógov
  • Ktorý zdroj mi prináša okolo 10 000 ľudí mesačne na môj web?
  • Ako zvýrazniť príspevok pomocou platenej reklamy, zväčšiť tak dosahy a dotiahnuť viac potenciálnych klientov na vašu stránku?
  • Ako budovať povedomie a návštevnosť vašej stránky vďaka tomu,  že napíšete článok na cudzí web?
  • Kedy má zmysel posielať ten istý email klientom viac krát a nenaštvať tým ľudí?

V siedmom module uvidíte 7 spôsobov, ktoré používam na násobenie ziskov

  • Ako hneď zo začiatku znásobiť počet emailov vo vašej databáze?
  • 4 nevyhnutné veci, aby vám súťaž dobre fungovala a zapojilo sa do nej čo najviac ľudí, ktorí sú vaši cieľoví zákazníci?
  • Kedy je lepšie zaplatiť si reklamu na získanie kontaktu miesto toho, aby ste robili súťaže?
  • Čo má vplyv na to, koľko ľudí sa zapojí do súťaže?
  • Ako zvoliť cenu do súťaže, aby sa zapojilo čo najviac relevantných ľudí a vyšlo vás to pomerne lacno
  • Na ktoré 3 otázky by ste si mali odpovedať, pred tým, ako spustíte vašu súťaž?
  • Aký typ ceny je najlepší - služby, vzdelávacie produkty alebo fyzické produkty?
  • Oplatí sa viac dať jednu cenu za 100 euro alebo 10 cien za 10 euro?
  • Aké sú dobré podmienky, aby sa čo najviac ľudí zapojilo do vašej súťaže?
  • Akých 7 rôznych cieľov môžu plniť vaše súťaže?
  • Koľko by mala trvať súťaž, aby bola efektívna?
  • 4 kľúčové veci na webovej stránke, ktoré rozhodujú o tom, koľko sa ľudí zapojí do súťaže
  • Aký text na tlačítku v súťaži mi najviac fungoval?
  • 6 techník, ako odpromovať vašu súťaž, aby sa do nej zapojilo čo najviac ľudí
  • Zoznam slovenských a českých súťažných portálov
  • Ako pomocou techniky dvojitý zásah dotiahnuť ľudí na váš web od ľudí, ktorí už majú vysokú návštevnosť?

Možno to znie, že je to príliš veľa práce. Možno sa vám zdá, že je toho veľa a nedokážete to, ale ja vám verím.

Verím vám možno viac, ako si veríte vy sami.

Prečo?

Pozrite, nie som ničím výnimočný.

Bol som na vašom mieste. Som úplne netechnický typ, nemal som vôbec žiadne vedomosti o podnikaní online.

A práve preto verím, že to dokážete.

Verím, že to dokážete aj vy

Doba sa veľmi rýchlo mení.

Technológia pokročila a dnes si dokážete spraviť vlastnú webovú stránku oveľa jednoduchšie, ako kedysi.

Ak viete napísať email alebo napísať text vo Worde, tak toto hravo zvládnete

Zvládnete to aj bez predošlých skúseností s webovými stránkami a internetovým marketingom.

Musím vás však varovať.

Nemám pre vás Arabelin prsteň, ktorý keď otočíte, tak zrazu vám budú stáť zástupy klientov predo dvermi - pokiaľ sa na cestu vydáte, tak nebudete môcť sedieť doma so založenými rukami a čakať, že všetko pôjde samo.

To čo vás budem učiť sám už 7 rokov, internet a web mi od základov zmenil život (mám menej stresu a viac si užívam život).

Pomôže internet zmeniť život aj vám?

Neviem, nepoznám vás.

Prečítajte si časť pre koho to je a pre koho nie. Tu nájdete odpoveď na vašu otázku.

Pre koho to je?

Nezáleží na tom, či ste poisťovák, realitný maklér, finančný poradca, maklér, výživový poradca, kouč, tréner, vizážista, kozmetička, remeselník, daňový poradca, účtovný poradca alebo pracujete v MLM.

Dokonca veci z tohto online kurzu úspešne používajú kamenné obchody a malé firmy.

Tento kurz je pre vás, keď:

  • Chcete na sebe pracovať, vzdelávať sa a v konečnom dôsledku zarábať viac
  • Cítite, že niektoré veci už nefungujú tak dobre ako pred tým, doba sa zmenila a preto a viete, že treba zmeniť prístup, prispôsobiť sa dobe a využiť príležitosť, ktorú prináša internet
  • Vás už nebaví pýtať si odporúčania, volať klientom a používať studené kontakty a chcete tráviť čas zmysluplnejšie, tým, že sa budete stretávať len s klientmi, ktorí vám volajú sami a majú záujem o vaše služby.

Taktiež je určený pre obchodníkov, ktorí nemajú dostatok klientov a sú rozhodnutí to zmeniť, aby ich vždy mali dostatok a mohli zvýšiť svoj pravidelný príjem.

Alebo…

Pre tých, ktorí majú dostatok klientov, ale chcú proste predbehnúť konkurenciu a používať najnovšie techniky a stratégie.

Tento kurz nie je pre všetkých.

Pre koho to nie je?

Tento kurz NIE JE pre vás, keď:

  • Hľadáte spôsob, ako nič nerobiť a zarobiť. Očakávate, že vám pečené holuby budú padať samé z neba
  • Máte dostatok kontaktov na potenciálnych klientov, denne sa vám ozývajú 3-5 ľudia so záujmom o vaše služby a považujú vás za odborníka.
  • Dokážete premieňať stovky až tisíce návštevníkov vášho webu na platiacich klientov

Ak ste sa našli medzi týmito ľuďmi, tak vám gratulujem. Pravdepodobne máte veľmi dobre rozbehnuté podnikanie a tento kurz vám nepomôže. Prosím, nevstupujte do neho.

Bola by to pre vás len strata času.

Čo však, ak ste sa našli v prvej skupine? Čo ak patríte medzi ľudí, pre ktorých to je? Odporúčam vám, aby ste do kurzu vstúpili.

Teraz si pravdepodobne kladiete otázku, koľko ma to bude stáť?

Koľko je vaša dnešná investícia do seba a online kurzu Predaj Naruby Extra?

Trvalo mi niekoľko rokov, kým som sa naučil, ako urobiť web čo najefektívnejšie.

Druhý web som si nechal vytvoriť vo firme - na mieru, stálo ma to 2000 eur. Prerábka webu www.predajnetechniky.sk ma vyšla na 1300 eur.

Spravil som veľa chýb, ktoré ma stáli nielen čas, ale aj zbytočne vyhodené peniaze, lebo často krát informácie, ktoré boli dostupné na webe zdarma boli zavádzajúce.

Vďaka informáciám z kurzu, vy už nebudete musieť robiť tie isté chyby, ktoré som robil ja, skúšať či niečo funguje alebo nefunguje.

Toto som spravil za vás a vytvoril som systém, ktorý keď zavediete, tak vám klienti budú volať sami.

Cena za program nebude ani 1/10 z toho, čo som investoval do vzdelávania, reklamy, pokusov a omylom v tejto oblasti.

Do kurzu môžete vstúpiť dnes, len za 547€

A to do týchto cien nerátam moje úsilie a čas, ktorý som tým strávil.

K programu dnes získavate aj tieto BONUSY, vďaka ktorým je hodnota kurzu ešte vyššia

Okrem samotného kurzu získavate aj sekciu "otázky na Martina", kde sa ma môžete pýtať akékoľvek otázky, s ktorými si neviete rady, po dobu 3 mesiacov od začiatku kurzu.

Táto sekcia má nevyčísliteľnú hodnotu, lebo čím viac sa ma opýtate, tým viac vďaka tomu získate.

Keď som ja začínal s podnikaním na internete a online marketingom, tak som sa nemal koho opýtať. Na všetko som musel prísť metódou pokus a omyl.

Vy dnes máte tú výhodu, že budete mať mňa, ako keby po svojom boku, až na 3 mesiace. Počas toho sa ma môžete opýtať prakticky na čokoľvek.

Poradím vám, s čím budem vedieť.

Druhý bonus, ktorý vstupom do kurzu Predaj Naruby Extra získavate je systém na tvorbu webových stránok WEBOVAČ v hodnote 57€ na 3 mesiace ZDARMA.

Pamätáte, aký som mal pred rokmi problém s inštaláciou WordPressu? Dnes to ide aj oveľa jednoduchšie.

Jedným z nástrojov, ako si môže vytvoriť vlastný web aj človek, ktorý je netechnický typ je Webovač.

Vy ho vstupom do kurzu získate na 3 mesiace úplne ZDARMA: Je to nezáväzné. Nemusíte ho používať vôbec.

Alebo ho môžete používať 3 mesiace a potom sa rozhodnete, či chcete pokračovať alebo nie. Rozhodnutie je na vás.

Čo by ste mali urobiť teraz?

Tak čo, rozhodli ste sa, že investujete do seba a vstúpite do kurzu Predaj Naruby Extra?

Výborne - urobte prvý krok.

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom, vyplňte objednávkový formulár a potvrďte svoju prihlášku do kurzu stlačením tlačidla na konci stránky.

Hneď po spárovaní platby vám na email príde prihlasovacie meno a heslo pre vstup do chránenej členskej sekcie.

Okamžite budete mať prístup k videám, pracovným zošitom, mp3 audio nahrávkam a úlohám.

V členskej sekcii mi môžete nechať komentáre a pýtať sa na všetko, čo vás zaujíma - veľmi rád vám pomôžem.

Nemáte čo stratiť

Verím, že ak ste sa rozhodli vstúpiť do kurzu, tak ste sa rozhodli správne.

Nemáte doslova čo stratiť, všetko riziko je na mne.

Máte 30 dní na to, aby ste si prešli celým kurzom, pozreli si všetky videá a aplikovali veci z kurzu do praxe.

Ak sa vám kurz nebude páčiť alebo s ním nebudete spokojní, tak mi dajte vedieť (telefonicky alebo emailom) a ja vám bez akýchkoľvek otázok vrátim celú vašu investíciu.

Keby ste s kurzom neboli spokojní, tak si vaše peniaze nezaslúžim a vrátim vám ich späť do posledného centu.

Je to podľa vás fér?

Hneď po spárovaní platby vám na email príde prihlasovacie meno a heslo pre vstup do chránenej členskej sekcie.

Okamžite budete mať prístup k videám, pracovným zošitom, mp3 audio nahrávkam a úlohám.

V členskej sekcii mi môžete nechať komentáre a pýtať sa na všetko, čo vás zaujíma - veľmi rád vám pomôžem.

Zaujíma vás niečo alebo vám nie je niečo jasné?

Zaujíma vás ešte niečo ohľadom kurzu Predaj Naruby Extra alebo máte akékoľvek otázky?

Ak áno, tak neváhajte a kontaktujte moju zákaznícku podporu.

Napíšte email na podpora@martinmazar.sk alebo zavolajte na telefónne číslo +421 948 449 791.

Dovoláte sa našej milej kolegyňke, ktorá sa u nás stará o spokojnosť všetkých klientov a potenciálnych klientov.

Kľudne sa jej opýtajte na hocičo. Neexistuje hlúpa otázka.

Na telefóne ju zastihnete v čase od 9:00 do 17:00. Ak by sa stalo, že sa nedovoláte, tak sa vám ozve čo najskôr, ako to bude možné.